Rekomenderar starkt!!
"Har längtat efter att beställa tallrikarna i flera månader och när de äntligen kom in på lager så beställde jag så fort jag kunde. Väldigt fin färg och ännu finare struktur på talltiken. Perfekt storlek som funkar både till frukost, förrätt och efterrätt. Rekomenderar starkt!!"
