Perfekt!
"Så fina tallrikar i superkvalitet. Beställde 6 stycken tallrikar och alla var i samma nyans och var väldigt lika i utseendet även fast de är handmålade. Stort plus för god paketering. Fanns ingen risk att de skulle kunna gå sönder, mycket nöjd!"
