snabb och bra service
"Jag var i kontakt per telefon med butiken och efterfrågade den vara jag önskade köpa. Fatet lades undan i mitt namn, och när jag sen kom till butiken gjorde de ett så fint paket, eftersom det var en present - så jag kunde gå direkt till kalaset. Mycket bra service av personalen både i telefon och på plats. Jag är toppen nöjd!"
