Trasig
"Trasig vid ankomst skulle blivit en julklapp men gick inte. Satt ingen lapp på kartongen om att något inuti var omtåligt. Kan självklart vara postens fel men det hände iallafall. Har mailat och hoppas på ett trevligt bemötande. Annars såg fatet fint ut och hade blivit en jättebra julklapp!"
